Een doorgedreven aanpak
op maat van elk bedrijf
Elk project vereist andere noden en skills. Na een kennismakingsgesprek bekijken we hoe newton jouw onderneming kan ondersteunen. Zo zijn we even enthousiast om een logo of huisstijl te ontwikkelen voor een nieuwe zaak als om ingeschakeld te worden als marketingpartner. Ain’t no mountain high enough.
Zo zetten we ook Stef Boey, fotograaf uit Mechelen, op de kaart. Intussen werken we al verschillende jaren samen en hebben we recent een re-branding en bouwden we zijn nieuwe website volgens het opgefriste merkverhaal. Dit in samenwerking met een Usability Expert om ervoor te zorgen dat bezoekers niet alleen onder de indruk zijn van de foto’s maar ook van het gebruiksgemak van de website.
Thuismatch of
op verplaatsing
Het inschakelen van freelancers biedt tal van voordelen. In de moderne werkplek moet je als bedrijf snel kunnen schakelen. Freelancers bieden op zulke moment de nodige flexibiliteit en expertise.
There’s no ‘i’ in ’team’… Dat we echte teamplayers zijn, bewijzen we al jaren in onze samenwerking met deBottomLine, een advertising agency uit Kontich. Als één van de vaste partners uit hun grote netwerk van freelancers werken we regelmatig samen voor nationale en internationale merken. Zij tekenen de strategie uit, wij zetten ze om in knappe websites en creatieve e-mails. Zo ook voor Inex. De yoghurts kregen hun plaatsje op het web en voor de berenkoekjes van Bambix maakten we gepersonaliseerde e-mails.
Start-up of een
KMO met rijke geschiedenis
Elke klant is voor ons even belangrijk. Kleine zelfstandige, ambitieuze start-up of uit-de-kluiten gewassen onderneming? We all put our pants on the same way. Ook onze dienstverlening is dus voor iedereen van hetzelfde niveau.
The Tipping Point is een start-up die intussen een stevige reputatie opgebouwd heeft in L&D. Waar we begonnen zijn met het onderhoud van de website zijn we doorheen de jaren gegroeid naar teamlid op afstand. We onderhouden nog steeds de website maar optimaliseren daarnaast ook de customer journey, ondermeer d.m.v. e-mail marketing via MailChimp & StampReady. Doorheen de Coronacrisis hebben we hen bovendien geholpen om hun aanbod te digitaliseren en te vertalen en door ondersteuning te bieden aan hun medewerkers.
Een woordje van onze klanten